داستان در قرن نوزدهم فرانسه می گذشت،
داستان در قرن نوزدهم فرانسه می گذشت، "رمی" پسرکی بود که با نامادری اش در کلبه‌ای روستایی زندگی می‌کرد. نا پدری اش "جروم باربرین" که در پاریس کار می کرد، طی حادثه ای مجروح شده و تصمیم گرفت به دهکده بازگردد، او تغییر کرده و بسیار نا امید بود.
کد خبر: ۱۴۰۰۲۲۵
نویسنده مریم فلاح

رمی نمی دانست که آنها والدین واقعی او نیستند. رمی در نوزادی در خیابان رها شده بود و چون لباس‌های گران‌بهایی به تن داشت این مرد او را به خانه آورد تا شاید خانواده پولدار رمی برای یافتن فرزندشان به آن‌ها پول پرداخت کنند! اما حالا این خانواده دیگر پولی برای نگهداری از او نداشت. ناپدری به دور از چشم همسرش رمی را به یک هنرمند دوره گرد به نام "ویتالیس" فروخت؛ به این ترتیب پیرمرد با پرداخت چند سکه، سرپرستی رمی هشت ساله را به عهده گرفت.او قصد داشت رمی را با خود به سفرهای دور و درازی ببرد. رمی که عشق پدرش را از دست داده ، سرنوشت جدیدش را پذیرفت و با سختی زندگی یک هنرمند مسافر روبرو شد. ویتالیس چند حیوان نیز با خود، داشت. سگی سفید وخوش هیکل ، توله سگی با چشم های خمار اما مهربان به همراه یک سگ زبل دیگر و میمونی به اسم ژنرال که لباس فرم ژنرال ها را به تن داشت. این حیوانات قادر بودند در یک لحظه سیرکی تمام عیار راه بیاندازند. به این شکل که رمی چنگ و گاه فلوت می زد و حیوانات هم برنامه اجرا می کردند. در آخر هم ژنرال کاسه ای دست می گرفت و از مردم پول جمع می کرد.
در آخرین قسمت ، دیدیم که دست سرنوشت رمی را در مسیری قرار داد که توانست به کمک نشان خانوادگی اش، مادر واقعی و برادرش آرتور را پیدا کند.
کارتون "رمی ، پسر هیچ کس "، ( Nobody’s Boy Remi ) ساخته "اوسامو دازاکی " ، محصول سال 1977 تلویزیون ژاپن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها